Light Tracer
Light Tracer is a Platform-Puzzler in which the Player is a godlike creature who has to guide a princess in despair up the enormous Tower of Bellbatis.
A novel and creative take on the popular genre which opens up a new gaming experience.
The World of Light Tracer: 7 different chapters, 7 different worlds: from Gravity World to Mechanica World, from sliding the princess down icy steps to the final Angelic City.
Of Towers and Mysteries: A princess with a mission, the mysterious god-like player and a story with a twist! Play through the levels to find out more about the princess, her relation to the player and the mysterious illness that struck her country.