Lamplight City
The Gateway to Vespuccia, the City of Air and Light, Lamplight City - the thriving port city of New Bretagne is a beacon of progress and industrial advancement in the New World. Yet beneath the promises of a shining 19th-century future, the city rests upon foundations of poverty, class struggle, and crime.
For police detective turned private investigator Miles Fordham, Lamplight City's shadowy corners are just part of the territory. But with his former partner constantly speaking to him from beyond the grave, his grip on sanity is slowly loosening. Can Miles find justice for his clients and track down his partner's killer before his entire world comes apart?
Lamplight City is a detective adventure set in an alternate steampunk-ish "Victorian" past.