In My Shadow
In My Shadow is more than a cleverly designed puzzle platformer; it is a heart-warming story into the mind of a young woman looking for answers to questions in her past. Her childhood memories come to life as shadows on the wall of her house, and you must use those shadows to solve unique puzzles and help Bella try to let go of her past.