Horrid Henry's Krazy Karts
Perform amazing front and back flips to gain extra airtime points, win cups and upgrades, and deploy crazy character transformations to become the ultimate Horrid Hero.
Play 8 mighty mini-games to win terrific tricks and multiple power-ups to leave everyone else standing!
The most Horrid of kart games that even your Great Aunt Greta will love to play (but don't let her 'cos you'll never get it back again!)