Heroes of Loot 2
Take control of all four heroes at once, using their special skills to navigate the dangerous castle hallways, rooms and floors. Switching between the Elf, Wizard, Warrior and Valkyrie when needed to solve quests, puzzles, and of course destroy a lot of demons and skulls.
Quests – The dungeon is full of problems, let’s call them quests. These problems range from simple “find a key” to “use magic powers to light all magic candles and open the magical gate”. Different types of quests require different solutions.
Weapons – The four characters are your main weapons. The Elf shoots his arrows through multiple monsters, the Wizard has unlimited magic, the Warrior has a powerful melee attack with his hammer, and the Valkyrie besides having a quick spinning-melee attack can also detect secrets and important loot.