Hentai Stars
Get to know Ayame, Ran, and Tsubaki by completing puzzles and discovering their stories.
The art style of Hentai Stars brings you into the world of anime. Explore every story by solving puzzles and watch how the beautiful girls change. And don't worry, they will accompany you through the entire game.