HAAK
The main weapon in HAAK is the multifunction Energy Hook that can be used for attacking and interacting with the environment, which combines with character-specific hacking skills to create all kinds of gameplay possibilities for a totally unique gaming experience.
HAAK's unique visual aesthetic and ambient lighting, SFX, and soundtrack work together to create hyper-immersive environments, from somber rainscapes to futuristic cities and creepy underground installations that will transport you into another world.