GemaBoy Zero Origins
A couple of years after the events of PLOID and Uchusen the Ploids have formed the patrol that protects time and space to avoid repeating the story of V.O.I.D. and PLOID with Dr. Elo... You are turning into the ultimate PLOID X but something is wrong with your memories. You must travel into the multiverse in search of the sacred disks that contain the necessary information to be able to take the final step and evolve.