GRISAIA PHANTOM TRIGGER 5.5
Several years after Yuuji Kazami and his friends fought for their lives in a fierce battle, a new generation of heroines gather at Mihama Academy, which has been reinstated as a 'specialist training school'.
Taking place in the same world as The Fruit of Grisaia, new characters bring an exciting fresh take in Volume 5.5 of this brand new series!
Three months have passed since Arisaka Shiori started working at Mihama Academy.
She did her best to adapt to her unusual position as a teacher at the 'school of assassins' and somehow managed to gain the trust of her students. However, Haruto's evaluation of her was rather pragmatic.
"She's, uh, unusually modest, and a bit clumsy. But she's sincere, and she tries her best at everything she does... I think she makes a great teacher, but that alone isn't going to keep her at Mihama."
Arisaka, who was summoned by the principal based on her initial terms of employment, is asked whether or not she intends on continuing to teach.