Funny Jokes
Get ready to giggle and chuckle with our delightful joke book app for Nintendo Switch!
Packed with 50 side-splitting jokes spanning 6 categories, this app is perfect for all ages and guaranteed to brighten your day. Whether you're a pun enthusiast, a witty one-liner lover, or a fan of classic knock-knock jokes, our app has something for everyone.