Frodoric The Driver
Frodoric is a Belgian shepherd who has run out of his favorite cigarettes. Due to the regulations set by the government and national health care, the Tobacco Store is far away and requires him to embark on a journey through hundreds of locations. Hop in the car with your best friend Furcat (persian cat) and drive!