Forever Lost: Episode 3
Founded in 1806, the Hawthorne Asylum was active during a time when patients were treated less like people and more like lab rats.
Although closed down in the 50’s due to changing ethical standards it is said that experiments were still being conducted for decades to come.
This is the concluding episode to the Forever Lost story, if you haven’t played the previous two episodes then please go do that now, we can objectively say they’re awesome.
A first person point and click game filled with puzzles, objects, rooms, and more puzzles. Plus there’s an actual story for those players that are so inclined.