Endless Memories
Join Rem on his journey through the dream world, inside the Laboratory of Dreams. Battle your way through an interconnected world where all minds are connected. Master many types of weapons and magic spells, solve the mysteries of the dreamers, and try to escape the Laboratory of Dreams.