Earth Atlantis
The Great Climate Shift struck at end of the 21st century. Ninety six percent of the Earth’s surface is underwater. Human civilisation has fallen. Machines have adopted the shape and form of marine animals. The ocean is full of creature-machine hybrid monsters. You are a Hunter and the new journey begins...
Earth Atlantis is a side-scrolling shooter with an original monster-hunting gameplay element. Search and hunt down dreadful sea monsters and explore the post-apocalyptic underwater world. Unlock multiple ships with special weapons and abilities for your journey and become a legendary hunter!
The game is presented in a very unique and artistic old sketching visual style, which expresses the essence of the 14th century’s ocean exploration when the sea was considered a dangerous place full of monsters.