Life is not as easy and simple as it seemed in your childhood.
To survive in a world full of dangers, you must go through the difficult ninja training of frogs using secret techniques created by your ancestors.
To accomplish this, you’ll need to use apples to perform a double jump in different ways than usual. Each death is an apprenticeship to improve reflexes and control the character.