Defoliation
The young characters and the old woman, who met through an unfortunate accident, may not have had a good start, but they eventually open up and the youngsters end up visiting the woman at her house as friends.
One day, when they are headed to the old woman’s house as usual, they are suddenly hit by paramnesia. When they wake up, the woman’s house looks different to what they knew.
It all starts from searching the house. The player can solve puzzles or look for hints for solving them, by touching the screen or moving the mouse pointer to click on the places they want to search. There are various tricks in the house, and you can move forward as you solve the puzzles along the way. You can also master the use of items to increase the chance of discovering unexpected breakthroughs. Click the Hint Button when you are stuck. It may give you hints about what you may have missed in the screen.