You Died.
'Death Coming' is a non-linear puzzle game where you take on the role of the Reaper. Your sole objective? Cause deaths and harvest souls while abiding by the Free Will Clause.
Pure and simple, but death was not the end. You have become an agent of Death: a Reaper. You have the powers of Death, but there are rules in this supernatural afterlife.