Deadliest Catch - Ocean Boat Driving & Fishing 2022 Simulator
Hey, you! Yes, you! Do you want to drag out the life of a land rat? Or maybe you dream of making a fortune by wandering the dangerous seas and learning the secrets of catching king crabs? Aren't you afraid of risk, storms and crab claws? If you have the courage, come with me to Dutch Harbor!
In Deadliest Catch, you will have the opportunity to take part in dangerous sea races for prey and catch as many crabs as you could not imagine! Your task is not an easy one - you will have to struggle with time, catch quotas, migration of crabs, and, most importantly, with the sea itself. This is your destiny in the waters of Alaska!
Your ship will be in the same conditions as any ship sailing out of Dutch Harbor every autumn in the hope that the deep sea will bestow its treasures on it. He will be afloat in any weather - like a breeze, a strong wind and even a storm - you don't care. The restless sea, the soaking wet deck, the ship swaying on the waves - you can handle everything!
Remember that you are required to follow the laws of Alaska. Not all crabs can be caught and sold! A realistic 3D model will help you determine whether you have caught a handsome and expensive male, or it is a female or a cub. Analyze the water and the bottom to figure out where to catch crabs.