Dadish 2
After an impromptu “Bring Your Kids To Work Day” goes awry, Dadish sets off to find his missing children. Along the way he’ll wade through swamps, ride rockets, climb a big tree, and even visit outer space! Help reunite Dadish with his missing kids in this charming and challenging platforming adventure.