Comic Book Legends
In Blacksad: Under the Skin, take on the role of John Blacksad, a feline private detective, and dive into a dark and fascinating thriller inspired by the best-selling comic book. On the streets of 1950s New York, solve complex mysteries, interrogate intriguing characters, and uncover a conspiracy that threatens the city. Demonstrate your deductive skills and ability to unravel intrigues to uncover the truth.
With this action-adventure bundle, you'll have the opportunity to discover immersive worlds, explore captivating stories and take on unique challenges. Immerse yourself in the dark and haunting universe of Blacksad: Under the Skin, relive the history of the Civil War with North & South and unravel the mysteries of XIII. Get ready for unforgettable experiences and unleash your inner adventurer.