Colors and their Meanings
This game is an exciting adventure that leads us to explore how colors influence our lives! You will discover secrets about how colors have been important in history, different cultures and how we feel. You will learn how artists, designers and advertisers use colors to make us feel special things.
Plus, we'll give you tips on how to use your favorite colors to feel better and achieve your goals. Did you know that the meaning of colors can be different in other countries? Surprising! Colors are like a language that helps us communicate without words and see the world in exciting ways.