Choo-Choo Charles
These winding tracks are treacherous, so you'll need to plan each mission carefully. Be wary when traveling on foot, or switching the track's direction; Charles might be waiting for you.
Help out the settlers in return for high powered weapons, and other items vital to Charles' destruction.
Complete the main questline, and summon Charles to a mortal duel. If you’ve gained enough strength, firepower, and skill, Charles may finally meet his match.