Cellular Harvest
Cellular Harvest is a shortform first-person photography exploration game. You are an Auditor. An AI embedded in your suit evaluates the value of every being you encounter for the corporate interests that direct humanity's journey into a wider universe.
Track alien creatures. Catalog their existence with your camera. Follow orders. And enjoy an alien planet - while it's still intact!