Breakout Birdie Adventure
The aim is to bounce your Birdie around the level as you attempt to bash all the blocks and escape through the exit portal! Simply tap to bounce the Birdie while avoiding the multitude of hazards that litter each level and collect power-ups to gain special abilities to aid you on your quest!