Bounce Mania
Bounce Mania is an endless side-scrolling game where you bounce balls and other characters on platforms while collecting various power ups.
This experimental journey into magnificent worlds will ask you focus and dexterity.
Simple yet getting tougher and tougher, definitely addictive, this game will bring you hours of guaranteed fun.