Have you got what it takes to bring down wild dinosaurs and bloodthirsty zombies in the ultimate hunting game?
A failed experiment has created monstrous creations that roam Earth’s post-apocalyptic wasteland. As an elite shooter, you must now hunt to survive. Complete missions to unlock powerful new weapons and become the ultimate sniper.