Battle of Archers
Battle of Archers is an exciting archery game where you need to do everything you can in order to battle your enemies and win. You can face other archers, hunt birds or you just play against a friend if you want.
In Battle of Archers, you will also need to follow birds and try to catch them with your bow. It’s an exciting and fun arcade game that’s testing all your skills while improving your aim. You will find it a very creative and enjoyable experience that everyone should try out. If you love archery or testing your aim, this is the game for you!