Arcade Archives THUNDER CROSS
Multiple versions of the game are included, such as the "OLD Japanese Version" and the "NEW Japanese Version," which have different difficulty levels, as well as the "European Version," and the rearranged "North American Version."
This product is distributed by HAMSTER Corporation and has been licensed for use in agreement with Konami Digital Entertainment Co., Ltd.