"MAGMAX" is a shooting game released by Nichibutsu in 1985.
The player can power up by combining with the parts falling on the stage in order to defeat the Strange Mechanism Babylon.
With 4 different stages, aboveground and underground stages not only vary in their appearance, but offer different ways to attack!