Arcade Archives DRAGON SABER
"DRAGON SABER" is a shooter released by NAMCO (Bandai Namco Entertainment Inc.) in 1990. This title allows players to charge powerful shots by leaving the shot button untouched, as well as switch to a variety of other dragons with change items. Use these to make your way through stages and take down bosses!