Help a true American hero to defeat the evil forces of foreign countries that took over control of the poor animals, making them turn into frightful soldiers through advanced genetic experiments. That manpower, or rather, "animal power", makes up the most fierce army against a one man army that could ever exist. That one man is known as American Man.