Amazing Pets Bundle
Amazing Pets Bundle includes four CUTE indie games from QUByte Interactive. Dive into this bundle to get in love with all the pets.
Use shovels, drones, springboards and many other crazy machines to feed the puppy. In this challenging puzzle game, you can complete the levels in many different approaches, creating a varied gameplay.
Brings two games from the series, Sokocat Islands and Sokocat Dungeon, both puzzle games that require the Cat to push stone blocks to the correct position to reach the end of the level.
A Collection with two beautiful and relaxing minimalist hand-drawn jigsaw puzzles, that have two themes to choose, The Lovely Cats or Animals.