After You
You are Aron, a man who wakes up in his room and realizes that he is alone. Neither his family nor his neighbours are there.
Over the course of three chapters, Aron will reveal the deepest and most humane secrets of the people who inhabited these places.
After You - Level Escape is a game of puzzles included in the narrative, they are not easy puzzles, you will not have help, you will not be able to save when you want. Its gameplay is based on exploration, reading notes and deduction, to solve the puzzles.
After You - Level Escape is a slow and contemplative game. If you like narrative games with integrated puzzles, which also have some difficulty, this is your game.