SSX On Tour
The stupendous snowboarding experience returns, complete with very special guest stars! As well as the usual selection of trendy 'boarders, you'll also be able to choose from Nintendo stalwarts Mario, Luigi and Peach. And with an edgy, surreal presentation style allied with simply beautiful in-game visuals that'll leave you transfixed, winter sports addicts will agree; SSX On Tour hits the peak of perfection. Playing the computer or facing off against a pal, you can snowboard or even ski across a vast range of courses; winning races, hunting down objects or simply outperforming your rivals. Jump, spin and grab your way to as many medals as possible - or forget about going for glory and just freestyle your way through the many different ranges. Just try not to take a tumble! If you need time out from the slopes, you can customise your character or kick back with some cutting edge tunes (from the likes of Bloc Party, Jurassic 5, Queens of the Stone Age, Iron Maiden and many more). Seeing all that SSX On Tour has to offer will keep you busy through the Winter months - and beyond!