The Legend of Dark Witch 3 Wisdom and Lunacy
The Legend of Dark Witch 3 - Wisdom and Lunacy is a 2D side-scrolling action shooting game.
The player, Zizou, advances through a variety of stages while using their Shot and Lord Attack to defeat enemies. Defeating the bosses at the end of stages clears the level. Beating all stages clears the game.
When you start the game, you'll play through the Opening Stage. Upon clearing that, you'll move on to the Stage Select Screen where you have eight stages to choose from.
The Syega Fragments and Tres collected during stages can be used to power up the player character. After defeating a certain number of enemies in a stage, or reaching certain places, you'll receive Syega Fragments which can be used to activate slots temporarily.
Please note: While playing on the New Nintendo 3DS, the 3D display can be used throughout the entire game. If played on the Nintendo 3DS, the 3D display can only be used outside of gameplay segments (menus etc.).