Crazy Chicken Pirates 3D
Chicken Island is home to countless perils, hidden extras, and pirates who are by no means willing to surrender themselves without a fight. Point and shoot at birds as they scurry through the island, and plunge bravely into the waves. Complete your raid by slaying pirates and collecting hidden treasures.