Christmas Wonderland 3
Christmas Wonderland 3 is crammed full of fabulous hidden object game scenes, lots of truly superb puzzles for players of all ages and Santa’s Interactive Advent Calendar.
In this Christmas game, the Kids win the trip of a Lifetime and ride the Wonderland Express to the North Pole. They visit Santa’s Workshop, meet his Elves and Rudolph. They ride a skidoo to town and see the Princess’s Ice Palace, the Church and a Christmas market. Suddenly it’s Christmas Eve. The Kids fly on Santa’s sleigh, and land on their friend’s house before getting home, but there's a big surprise waiting!