Ash is a classic turn-based RPG, featuring a massive, fully-realised world with lush visuals and a wonderfully compelling story.
These are strange days for Aghaus. By order of the Magistrate, the Royal Guard is to assemble for deployment in two days’ time. It has been years since I last left the capital, and longer still since I can remember such a command being issued. But what need is there for a Royal Guard when no King sits upon the throne? Though my oath binds me to his service, the Magistrate is not my liege. He rules in the absence of a rightful heir.