Solomon's Key
To save his world from demons, Dana the Wizard goes on a dangerous quest to find Solomon's Key and seal the monsters away. An audacious mix of action game and puzzler, Solomon's Key was one of the toughest challenges on the NES, but also one of its most endearing adventures.
Combine logic and reflexes to unravel the mysteries of each room. Bright minds are needed to unlock its secrets, and only a few have been deemed worthy of seeing all the different endings. Will you be clever enough?