Collectible medals are up for grabs in our Super Mario Bros. 35th Anniversary Game Challenges!
Collectible Super Mario Bros. 35th Anniversary medals will be awarded to top players in select in-game events taking place over the coming months, including Super Mario Maker 2, Super Smash Bros. Ultimate and Splatoon 2.
100 special collectible medals will be up for grabs in the Super Mario Maker 2 and Super Smash Bros. Ultimate events each, and a further 200 medals will go to the top 100 players on each team in the upcoming Splatoon 2 Splatfest (that's 400 medals in total). This means you'll have three chances to win one!
As pictured above, each medal is engraved with the respective game’s logo as well as the Super Mario Bros. 35th Anniversary logo engraved on the other side.
Rank within the top 100 of this Super Mario-themed Super Smash Bros. Ultimate Online Challenge for the chance to win a commemorative medal. Only Super Mario series fighters and stages are allowed in this event!
A Super Mario-themed Splatfest is coming to Splatoon 2 from 15/01/2021 at 22:00 (UK time) to 17/01/2021 at 22:00 (UK time)! Which power-up would you prefer? Super size from a Super Mushroom, or invincibility from a Super Star?
For information on these and other Super Mario Bros. 35th Anniversary events, please check out our Super Mario Bros. 35th Anniversary hub.