The Splatoon 2 Global Testfire starts today on Nintendo Switch!
Inklings, form up. The free Splatoon 2 Global Testfire demo* event kicks off today at 19:00 GMT!
You can even download the Global Testfire demo directly to your Nintendo Switch via the Splatoon 2 gamepage** right now.
During the Global Testfire you’ll be able to take part in 4-on-4 Turf War action in Musselforge Fitness and The Reef. These two stages will be randomly chosen throughout the event so make sure you try them both out!
As for weaponry, the new awe-inspiring Splat Dualies are available, as well as remixed versions of the Splat Roller, Splat Charger and of course the trusty Splattershot. There are Sub weapons and Special weapons to try too!
Check out the Splatoon 2 gamepage for more information about the game and be sure to check in on the Splatoon Facebook page, where the Squid Research Lab publishes its findings.