21st June 2012 – Nintendo of Europe today announces that it has entered into a distribution agreement with Square Enix Europe, a leading publisher and distributor of video games, for the forthcoming Nintendo 3DS game KINGDOM HEARTS 3D [Dream Drop Distance].
This brand new KINGDOM HEARTS adventure has been created specifically for Nintendo 3DS and under the terms of the agreement, Nintendo will be responsible for the sales, marketing and distribution of the game throughout the Europe, Australia and New Zealand territories, with Square Enix Europe remaining as publisher. KINGDOM HEARTS 3D [Dream Drop Distance] will be released from 20th July across Europe.
KINGDOM HEARTS 3D [Dream Drop Distance] features new worlds and never-before-seen gameplay elements in the KINGDOM HEARTS series that are sure to excite both fans and newcomers. You take control of two of the most famous KINGDOM HEARTS protagonists; Sora and Riku, in an adventure that sees you meet a colourful cast of Disney characters, many of which are making their 3D handheld title debut.