You know that you can register the games that you buy to earn Stars in our Stars Catalogue, but did you know that registration cards expire after a period of time?
A game can be registered up to three and a half years after it first hit retail shelves. Although this doesn't affect most Wii and Nintendo DS games, the first registration cards from the Game Boy Advance and Nintendo GameCube Systems are about to expire.
If you try to register a GCN or GBA game after 22 March 2009, you may receive the message "Product code entered is invalid." If you receive this message, please check to see what system your registration card is for. If the card is for a new game, for example a Wii or Nintendo DS game, contact your Consumer Service Center to find out if the game is still within its registration period.