Donkey Kong Country 3 – Super Nintendo
Download some of the best games from the N64, NES, SNES, SEGA Mega Drive, NEOGEO and TurboGrafx (PC Engine) eras in Wii's Virtual Console! New games are added to the Wii Shop Channel every Friday. This week, Donkey Kong Country 3 is ready for you to download.
The third chapter of the acclaimed platform saga sees Dixie Kong team up with new sidekick Kiddy to rescue DK and Diddy. Discover new combo moves, tons of secrets and manic mini-games galore.