TOUCH SELECTIONS
TOUCH SELECTIONS combines two games, PEG SOLITAIRE and AVOIDER, in a single download. In PEG SOLITAIRE, you are presented with a series of puzzles that will test your skills. Players must move their pegs around the game board, jumping other pegs to remove as many as possible. Your goal in AVOIDER is to travel through the galaxy without taking any damage from enemy ships. Use the Wii U GamePad touch screen to navigate. How high of a score will you get?