TOUCH SELECTIONS is een combinatie van twee games: PEG SOLITAIRE en AVOIDER. In PEG SOLITAIRE moet je een reeks puzzels oplossen waarin je vaardigheden op de proef worden gesteld. Spelers verplaatsen hun pionnen op het spelbord en moeten er zo veel mogelijk zien weg te spelen. In AVOIDER reis je door het heelal en moet je proberen zo min mogelijk schade van vijandelijke schepen te incasseren. Navigeer met het touchscreen van de Wii U GamePad. Kun jij een mooie score neerzetten?