Jump into the driver’s seat of an assortment of anti-gravity vehicles, then put them through their paces in high octane competitions at 60 frames per second. Try to become a legend by besting all three of FAST Racing NEO’s leagues, each of which ramps up the competition…and the speed!
Use either motion or traditional controls to steer around tight corners, weave around obstacles and soar over hazardous jumps. By changing your ship’s phase you’ll change its colour which, when matched with the coloured boost panels on the ground, gives you a quick burst of speed! You can even race on the Wii U GamePad screen with off-TV play.
Racers can find even more competition waiting for them in FAST Racing NEO’s multiplayer modes: take on up to seven other players online*, compete locally with three other players in split-screen local multiplayer**, and pit your best lap times against an online leaderboard.
Think you can handle speeds like this? Find out in FAST Racing NEO, an adrenaline-pumping arcade racer for Wii U.
Prepare your desktop for speed with some FAST Racing NEO wallpapers by clicking on the image below.
Find out more about Nintendo Selects on Wii U, Nintendo 3DS family systems and Wii.