On a dark and stormy night, young Link embarks on an adventure he – and you – will never forget! Princess Zelda has been taken prisoner and an evil wizard is attempting to unleash Ganon, the king of darkness. Only Link has the courage to save Hyrule!
A Link to the Past is the critically-acclaimed Super NES chapter in the Legend of Zelda saga; famous for its atmospheric graphics and sound, ingenious dungeons, and for introducing now-classic items such as the Hookshot, Pegasus Boots and Master Sword.