Rhapsody: Marl Kingdom Chronicles
Enjoy the next verse of Marl Kingdom adventures with Rhapsody II: Ballad of the Little Princess and Rhapsody III: Memories of Marl Kingdom! Join Kururu, the daughter of Cornet and Ferdinand, as she pursues her dreams of true love, and experience these classic RPGs in full forte as they take center stage! With improved visuals, a heart-warming story, a charming soundtrack, and an emotional conclusion, Rhapsody: Marl Kingdom Chronicles comes ready to win your heart as it makes its welcome western debut!