There’s plenty of fire to go around! Play by yourself or join a response crew of up to 4 players online, with dynamic difficulty that adapts to the size of your team.
Play through 25 unique levels across 3 districts filled with traps, hazards, and escalating danger.
Create the ultimate private firefighting experience with a range of tools, upgrades, vehicles, and outfits. Leap off tall buildings with the greatest of ease with the fall-damage reducing Dummy Helmet, defy gravity with the patented Double Jump Baseball Cap, slip on a pair of insulated gloves to survive a brush with those pesky electrical hazards, or try any one of the 17 equipment options available.
Embr will keep you coming back for more with new mission types, daily and weekly challenges, and plenty of achievements to hunt.